Konto

Podaj numer, oddzwonimy!

Potrzebujesz kontaktu z naszej strony?

Wpisz swój numer telefonu w formularzu poniżej, a my oddzwonimy do Ciebie w wybranej godzinie. Możesz również skontaktować się z nami bezpośrednio dzwoniąc pod numer (+48) 42 684 64 78, (+48) 42 682 78 75, (+48) 42 682 16 83.

  • Teraz
    7:30 - 10:00
    10:00 - 12:00
    12:00 - 14:00
    14:00 - 16:00
    16:00 - 18:00
    18:00 - 20:00
  • Wyślij

Powiadom o dostępności

Jak tylko produkt pojawi się na naszym magazynie poinformujemy Państwa o jego dostępności. W celu otrzymania powiadomienia prosimy o pozostawienie adresu e-mail.

chat
Zmień walutę

Change currency

Zmień język

Change language

  • PL
  • EN
polydent

Koszyk -

0 poz.

0,00 zł

Regulamin

§1 Definicje

Sklep - Sklep internetowy SEZAM polydent.pl, który jest internetowym sklepem firmy T.P.H. Pol-Intech Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Łomżyńskiej 3, NIP 729-020-76-05, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000222156.

Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub podmiot nie posiadający osobowości prawnej, prowadzący działalność gospodarczą.

Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową ( tzn. konsumentem w znaczeniu ustawy z dnia 13 czerwca 2014 o prawach konsumenta nie jest placówka prowadząca działalność w zakresie usług medycznych).

Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, na podstawie którego kupuje on towary lub zamawia usługi oferowane przez Sklep. Zamówienie zawiera wszystkie szczegółowe informacje umożliwiające jego realizację.

Umowa - umowa sprzedaży towarów lub umowa o świadczenie usług, w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawierana pomiędzy Sklepem a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, na www.polydent.pl.

Ustawa - Ustawa z dnia 13 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta.

§2 Warunki ogólne
  1. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  2. Ceny w sklepie nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  3. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
§3 Rejestracja i składanie zamówienia
  1. Przeglądanie asortymentu Sklepu i kompletowanie zamówienia dostępne jest bez zalogowania.
  2. W celu rejestracji Klient wypełnia wniosek rejestracyjny, otrzymuje na podany e-mail link aktywacyjny i sam aktywuje konto.
  3. W celu złożenia zamówienia, przeglądając asortyment, Klient dodaje do koszyka kolejne pozycje klikając na ikonę „do koszyka”. Zawartość skompletowanego zamówienia dostępna jest poprzez kliknięcie ikony oznaczonej jako „koszyk” (znajdującej się w prawym górnym rogu strony Sklepu).
  4. Po weryfikacji zawartości koszyka, wyborze sposobu płatności i dostawy, Klient klika ikonę „zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
  5. W momencie złożenia zamówienia w Sklepie, Klient zgadza się otrzymywać powiadomienia (związane z realizacją zamówienia) na podany przez siebie adres e-mail.
  6. Po złożeniu zamówienia Klient może dokonać w nim zmian jedynie za zgodą "SEZAM polydent.pl". Zgłoszenie przez Klienta chęci zmiany zamówienia w zakresie np. wybranego sposobu dostawy, rezygnacji z całości lub części zamówionych towarów lub usług, zmiany danych na fakturze, może nastąpić poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Dane kontaktowe znajdują się w zakładce KONTAKT
§4 Realizacja zamówienia
  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest jego potwierdzenie przez Sklep, dokonane e-mailem z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Klient może śledzić status realizacji zamówienia poprzez kliknięcie w link dostępny w wysłanej wiadomości e-mail, bądź też po zalogowaniu na swój profil w Sklepie.
  2. Procedura realizacji zamówienia składa się z następujących punktów:
    1. oczekiwanie na realizację
    2. realizacja zamówienia
    3. oczekiwanie na płatność (tylko dla PayU i PayPal) i przedpłat przelewem
    4. wysyłka towaru
  3. O braku w magazynie jakiegokolwiek zamówionego produktu powiadomimy telefonicznie lub e-mailowo.
§5 Czas realizacji i sposób dostawy
  1. Klient ma możliwość wyboru jednej z następujących form dostawy: wysyłka kurierska lub pocztowa, odbiór osobisty w siedzibie Sklepu w Łodzi przy ulicy Łomżyńskiej 3.
  2. Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 15:30 i towar znajduje się na magazynie Sklepu, zamówienie zostanie wysłane w tym samym dniu. Zamówienia, które dotrą do nas później, realizujemy w dniu następnym. Standardowy czas dotarcia przesyłki to 1 – 3 dni (Paczka Priorytet) lub 24 godziny (DPD).
  3. Wszystkie zamówienia o wartości powyżej 200 zł brutto, na terenie Polski, realizowane są na koszt Sklepu (wysyłka Poczta Polska), Zamówienia o wartości powyżej 200 zł brutto (wysyłka DPD). Do pozostałych zamówień doliczamy wartość transportu:
    1. Kurier DPD - 17 zł brutto,
    2. Poczta Polska POCZTEX Kurier 48 (paczka-priorytet) - 17 zł brutto
  4. Przesyłki realizowane poza granice Polski zostaną wycenione indywidualnie.
  5. W przypadku otrzymania przez Klienta przesyłki, która nosi ślady otwierania lub jest uszkodzona, Klient ma prawo odmówić jej przyjęcia.
§6 Sposoby płatności

Oferujemy następujące sposoby płatności:

  1. poprzez płatności internetowe (PayU, PayPal),
  2. zapłata za pobraniem,
  3. przedpłata przelewem indywidualnie uzgadniana (telefoniczne),
  4. gotówka oraz karta w przypadku odbioru osobistego w siedzibie Sklepu.
§7 Ceny towarów
  1. Wszystkie ceny podawane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów i usług znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany powyższe nie obowiązują w stosunku do już złożonych Zamówień.
  3. Klient Sklepu prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową otrzymuje fakturę VAT, klient Sklepu będący Konsumentem zamiast faktury otrzymuje paragon fiskalny.
§8 Reklamacje i Gwarancja
  1. Prawo do zgłoszenia reklamacji przysługuje:
    1. Klientowi będącemu Konsumentem - w przypadku niezgodności otrzymanego Towaru z umową, w szczególności jeżeli towar ten ma wady, nie posiada właściwości czy cech określonych w umowie lub jego jakość odbiega od jakości wskazanej w umowie; uprawnienia Klienta wynikają z ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego.
    2. Klientowi niebędącemu Konsumentem - w przypadku ujawnienia się wad Towaru; uprawnienia wynikają z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny.
  2. Klientom przysługują również uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonej na Towary i Usługi.
§9 Prawo odstąpienia
  1. Każdemu Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Uprawnienie to Konsument może zrealizować w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Towarów,
  2. Można odstąpić od umowy w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej, poprzez wypełnienie formularza odstąpienia, który dostępny jest do pobrania na stronie internetowej Sklepu tutaj.
  3. Zwrot zakupionych Towarów powinien nastąpić niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, lecz nie później niż w terminie 14 dni od tego dnia.
  4. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, umowę tą uważa się za niezawartą. Strony zobowiązane są do dokonania wzajemnych rozliczeń, zgodnie z procedurą zwrotu Towarów i płatności uregulowaną w §10.
§10 Procedura zwrotów
  1. Konsument zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić zamówiony Towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  2. Do zwracanej przesyłki należy dołączyć informację umożliwiającą Sklepowi identyfikację jej nadawcy. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Konsument.
  3. Sklep nie przyjmuje paczek odesłanych za pobraniem.
  4. Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. W przypadku zwrotu płatności na kartę kredytową, należy pamiętać, że termin, w którym środki znajdą się na koncie, zależy również od banku, dlatego proces uznania przelewu może zająć dodatkowe 2-10 dni.
  5. W każdym przypadku, w którym Sklep zwraca Klientowi należność, pieniądze zostaną zwrócone na wskazane w e-mailu przez Klienta konto - przelewem bankowym.
  6. W przypadku zwrotu Towaru Klient otrzymuje zwrot całości wpłaconej kwoty (za Towar oraz koszty wysyłki Towaru do Klienta, jeśli takie były naliczone) chyba, że zwrot dotyczy tylko części zamówienia, a do pozostałych, niezwracanych towarów z tego zamówienia ma zastosowanie - zgodnie z regulaminem Sklepu - naliczenie kosztów wysyłki.

Rejestrując się wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, w tym ich zbieranie i wykorzystywanie w celach wysyłkowych przez firmę Pol-Intech Sp. z o.o. stosownie do postanowień Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.). Oświadczam, że zostałem poinformowany, że podanie moich danych osobowych ma charakter dobrowolny oraz, że przysługuje mi prawo wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania.

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na ich używanie, bez zmiany ustawień przeglądarki. Więcej

Chat online
Do góry